tiistai 25. toukokuuta 2010

Eka merkintä

Heleijaa nyt mulla on vihdoinkin bloooogiiii! :D Tätä hetkeä ollaan odotettukin jo noin 10 minuuttia ehkäpä ja se aika menikin siihen että etsin tietoa blogin tekemisestä.
Oon panfussa apupanda, voitte kysyy multa mitä haluutte jos haluutte, mutta oon myös kaveri ja voitte siis kysyy mua kaveriks jos haluutte. Oon myös tehny kaikki tehtävät et niihinki liittyvii kysymyksii saa kysyä.
Tänään panfussa tsekkasin taas jälleen kerran mun bollyt ja pokopetsin. Niillä on kaikki hyvin, en malta oottaa että pääsen kisaaman muiden pokopetsien kanssa, mun on taatusti paras!
Harmi että piknikpäivät on ohi :( Se oli mukavaa kun sai sen huivin, mulla taitaa olla se vieläkin päässä mutta ei enää kauaa koska en oo kultabanduli.
Minä tykkään auttaa pandoja, tänäänkin autoin pandoja tehtävissä. Jeejee.
Joo tiiän että tää on jo vanhaa matskuu ja kaikkee, mut toi uus kaupunki on tosi hienooo wautsi-wau. Töttöröö ja heletiheijaa.
Mun nimi on sis pallopallo panfussa, mut täällä voitte kutsuu mua pallopalloks. Hahhaa.
Tassuttain, pallopallo.
Haluan linkin Panfun sivulle.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu