maanantai 31. toukokuuta 2010

Synttäriit!

Moi Kaikki kivat bandut jotka luette mun blogii!
Tänään on tosi special päivä, nimittäin mulla on synttärit!:D Täytän siis vuosii ja pidin jopa lyhyet kemut mun puumajassa. Nyt rikoin reilusti mun ennätyksen, juhliin osallistui kokonaiset 10 pandaa!! Tässä siis kuva:
Että sellasta. Kivaa oli mutta kaikkien piti sitten lähteä hetken kuluttua lätkimään. Pääasia oli kuitenkin että sain ton verran pandoja kasaan! Mä vikutan tuolla keskellä, näettekös? Nojoo, mutta noi koristeet, ne sain panfulta ihan yllärinä! Menin vaan mun majaan ja siellä ne olikin! Eikö ole outoa? Ja kivaa! En siis valita :)
Pääasia näissä juhlissa silti oli vaan että jotkut tuli paikalle, oikean elämän juhlat on tärkeämpiä silti kun virtuaalimaailman, vai mitä?
Muistakaa vastata kyselyyn, siihen on vielä 5 päivää kylläkin jäljellä mutta vasta yksi ääni on tullut ja sekin äänesti vastaan :( Haluaisin kovasti tehdä tarinan mutta en tee jos sitä ei kukaan halua!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu